regulamin

WARUNKI OGÓLNE

  • Regulamin określa zasady składania zamówień oraz ich realizację
  • Kontakt odbywa się drogą mailową: biuro@zaproszenianavi.pl lub przez media społecznościowe
  • Firma pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00

PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  • Zamówienie można składać za pomocą formularza zamówienia (wszelkie uwagi do zamówienia prosimy wpisywać w rubryce UWAGI)– prawidłowo wypełnionego i przesłanego na adres mailowy: biuro@zaproszenianavi.pl
    Przy określeniu ilości zaproszeń proszę o doliczenie – określenie liczby zaproszeń tzw. dodatkowych do ręcznego wpisywania – minimalna ilość to 20 szt!
  • Lista gości powinna zostać przesłana w programie Word (można przesłać w ciągu 5 dni od akceptacji zamówienia). Prosimy o przesyłanie OSTATECZNYCH list gości, bowiem zmiany osób /dopisanie gości itp. często jest niemożliwe.
    Ważne: Nazwiska powinny być ponumerowane i w takiej formie w jakiej chcą Państwo je widzieć na zaproszeniach/winietkach (czyli, w przypadku zaproszeń nazwiska powinny być odmienione).
    Np. Katarzynę Kowalską z osobą towarzyszącą
    Wszelkie literówki w liście gości nie są przez nas poprawiane!
  • W przypadku personalizacji kopert, prosimy przesłać listę w formie nieodmienionej – koszt 0,10 gr/szt
  • Koperty białe dostosowane rozmiarem do zaproszeń – gratis.
  • Zaproszenia mogą być personalizowane (w cenie zaproszenia) lub do wpisania ręcznego.
  • W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, zastrzegam sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
    Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane nie będą rozpatrywane.
  • Ceny towarów znajdujących się na stronie internetowej www.atelierart.pl są podane w kwotach brutto.
  • Prowadzę sprzedaż wysyłkową, ale istnieje możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru po uprzednim uzgodnieniu.

PROCEDURY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  • W ciągu 2 – 3 dni roboczych od otrzymania danych niezbędnych do wykonania zlecenia wysyłam do Klienta propozycję kształtu nadruku, czyli skład tekstu.
  • Nie ingeruję w informacje podane przez zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, nie poprawiam błędów ortograficznych ani odmiany gramatycznej podanego tekstu.
  • Akceptacja projektów równoznaczna jest z pełną akceptacją tekstu w nich zawartym. W tym momencie nie biorę odpowiedzialności za ewentualne błędy, które mogłyby pojawić się na zaproszeniu.
  • Po wysłaniu projektu czekam na ewentualne zmiany, korekty lub ostateczną akceptację od Klienta (cena zaproszenia obejmuje 3 poprawki, następne są płatne 5,00 zł każda poprawka).
  • Po uzyskaniu akceptacji projektu i opłaceniu zamówienia w ciągu następnych 3-5 dni roboczych wykonuję zlecenie i wysyłam do Klienta pod wskazany w zamówieniu adres. Koszt przesyłki zamówień Kurier DPD (20zł – zaproszenia, 16zł -dodatki). (Koszt wysyłki zawiera także koszt pakowania, opakowania). Nie ma możliwości wysyłki towaru za pobraniem.
    Zamówienia nieopłacone w ciągu 5 dni roboczych będą anulowane.